1. Κατασκευή e-shop
Δημιουργία εξειδικευμένου ηλεκτρονικού καταστήματος για online πωλήσεις.
Η κατασκευή ενός e-shop αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Με μια προσεκτικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα e-commerce, μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να διευρύνετε την παρουσία σας στην αγορά. Με την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα προσαρμοσμένο e-shop που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσετε το ταξίδι προς την επιτυχία του e-commerce!
2. Διαχείριση e-shop
Η υπηρεσία της διαχείρισης του e-shop απο την Digital Palette περιλαμβάνει κάθε είδους εργασία που αφορά τη διαχείριση του e-shop σας.
Aναλαμβάνουμε να σας απαλλάξουμε από καθημερινές, χρονοβόρες και πολλές φορές πολύπλοκες εργασίες.
Αναλαμβάνουμε την διαχείριση της ιστοσελίδας σας και εσείς κερδίζετε χρόνο και δυνατότερη παρουσία της εταιρείας και των υπηρεσιών της!
• Δημιουργία νέου προϊόντος: Ιδιότητες – χαρακτηριστικά, τιμή – προσφορά, μεταβλητό – απλό, κατηγορίες – υποκατηγορίες, κατηγορία φόρου, κωδικός, βάρος, διαστάσεις, συνδεδεμένα προϊόντα.
• Καθαρές όμορφες φωτογραφίες με σωστή ανάλυση επεξεργασμένες στο photoshop που θα εντυπωσιάσουν ονομασμένες με τον κωδικό του προϊόντος.
• Ψηφιακή βιβλιοθήκη φωτογραφιών
• Δημιουργία σύντομων & αναλυτικών περιγραφών σύμφωνα με τους σωστούς κανόνες και με λέξεις κλειδιά για το SEO.
• Αλλαγές τιμών
• Προγραμματισμένες προσφορές σε κατηγορίες προΪόντων
• Δημιουργία νέων ιδιοτήτων προϊόντων και δημιουργία των περιεχόμενων τους
• Νέα πρόσθετα, ρυθμίσεις τους και εφαρμογή τους.
• Δημιουργία νέων σελίδων και νέων κατηγοριών
• Αλλαγές στα γραφιστικά των banners σε σύντομα χρονικά διαστήματα
• Καθημερινή ενασχόλιση με το SEO στις σελίδες και στα προϊόντα
• Δημιουργία καθημερινών, εβδομαδιαίων και Σαββατοκύριακων
προσφορών, Black Friday, 15θήμερο προσφορών, εβδομάδα γυναίκας κλπ
• Έλεγχος στις παραγγελίες, προώθηση και ειδοποίηση συγκεντρωτική στο
τέλος της ημέρας.
• Συντήρηση του e-shop (back up – plugins κλπ)
• Συνεχής έλεγχος για την ομαλή λειτουργία του e-shop
• Google Analytics και Facebook Analytics για πλήρη ανάλυση των δεδομένων.
3. Κατασκευή ιστοσελίδας
Δημιουργία εντυπωσιακής ιστοσελίδας για την προβολή της επιχείρησης.
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας για ελεύθερους επαγγελματίες πρέπει να είναι στοχευμένος και επαγγελματικός για να αντικατοπτρίζει την εικόνα και τις υπηρεσίες τους. Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι εύχρηστη, ευανάγνωστη και εύκολα προσβάσιμη, ώστε να προσελκύει νέους πελάτες και να διατηρεί τους υπάρχοντες. Επιπλέον, πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουν, τις τιμές τους, τις προηγούμενες εργασίες τους και τρόπους επικοινωνίας. Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να βελτιώσει την επαγγελματική εικόνα.
4. Δημιουργία banner για e-shop και ιστοσελίδες
Διαφημιστικά banner για ηλεκτρονικά καταστήματα και ιστοσελίδες.
5. Δημιουργία σελίδων στα social media
Ενεργή παρουσία σε κοινωνικά δίκτυα για την προβολή της επιχείρησης.
6. Δημιουργία banner για social media
Δημιουργία εντυπωσιακών banner για κοινωνικά δίκτυα.
7. Δημιουργία posts & stories για social media
Περιεκτικά και ελκυστικά post & stories για αυξημένο engagement και αύξηση των αλληλεπιδράσεων.
Mε τις καθημερινές δημοσιεύσεις στα social media και τις αλληλεπιδράσεις που δημιουργούνται καταφέρνεις να φέρνεις νέους υποψήφιους πελάτες στο eshop ή στην ιστοσελίδα που κατα πλειοψηφία δεν το γνώριζαν καν.
Είναι ο τρόπος για να γνωρίσει κάποιος το
e-shop και τα προϊόντα ή την ιστοσελίδα & τις υπηρεσίες.
Ξεχωρίζουμε γιατί δημοσιεύουμε σε πολλές πλατφόρμες και υπάρχει λόγος…
Σκοπός είναι να γίνονται αλληλεπιδράσεις στο διαδίκτυο.
Βήματα:
Α. Δημιουργία post Δε-Πα και δημοσίευση τους στα εξής social media:
1. Facebook, 2. Instagram, 3. Pinterest, 4. 5.Google Business 6. Google maps 7.Linkedin (χονδρική)
Β. Δημιουργία stories (βίντεο) Δε-Πα και δημοσίευση τους στα εξής social media:
1. Facebook 2. Instagram 3. Tik Tok 4. YouTube
Γ. Δημοσίευση το Σάββατο των stories της προηγούμενης εβδομάδας (επανάληψη) στο Facebook & Instagram.
Δ. Γενικό story με γενικές πληροφορίες της επιχείρησης κάθε Κυριακή στο Facebook & Instagram.
Γενικές πληροφορίες:
Hashtags: Είναι όλες οι #λέξεις κλειδιά, που σε κάθε post που δημοσιεύεται έχουν την δυνατότητα να δημοσιεύσουν το δικό μας post και σε άλλες σελίδες σχετικές με την λέξη που βάλαμε. Οπότε πολλαπλασιάζουμε την δημοσίευση που κάναμε επι των λέξεων των tags.
Διαγωνισμοί:
Δημιουργία διαφημιστικού post, κανόνες, όροι, επίβλεψη και κλήρωση με βίντεο.
8. Σχεδιασμός Newsletter
Ο πιο οικονομικός και σίγουρος τρόπος να προσεγγίσεις το κοινό σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Είναι διαχρονικό, ασφαλές και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα.
Αυξήστε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας με το στρατηγικό εργαλείο των Newsletters που θα εκτοξεύσει την επιχείρησή σου!
Το email marketing είναι μια μέθοδος στρατηγικής digital marketing, που περιλαμβάνει τη μαζική αποστολή στοχευμένων email μηνυμάτων στους πελάτες της επιχείρησής σας.
Περιλαμβάνουν προωθητικό υλικό, όπως προσφορές, νέα προϊόντα, ενημερώσεις και διάφορες πληροφορίες που μπορεί να ενδιαφέρουν τον πελάτη.
Ο σκοπός του newsletter είναι:
A. Να διατηρεί το ενδιαφέρον των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης ή του επαγγελματία Β. Να προσφέρει στους παραλήπτες χρήσιμο γι αυτούς περιεχόμενο, Γ. Να ενισχύει το brand της επιχείρησης, Δ. Να προωθεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες Ε. Να ωθεί διακριτικά τον παραλήπτη να κάνει μία ενέργεια πχ να επισκεφθεί το website, ή να επικοινωνήσει για να αγοράσει κάτι κλπ
To Newsletter είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικό από οποιαδήποτε άλλη μορφή Digital Marketing γιατί με τη δυνατότητα προσωποποίησης που μας προσφέρει μπορούμε να στείλουμε διαφορετικό υλικό σε κάθε έναν παραλήπτη ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και την ετοιμότητα της αγοράς του.
9. Δημιουργία Newsletter Templates
Στοχευμένα και όμορφα πρότυπα για newsletters.
10. Google Business – E-shop (SEO)
Δημιουργία δωρεάν e-shop στο Google Business.
Ανακαλύψτε τη δύναμη του Google Business για την προώθηση των προϊόντων σας & ανεβάστε κατακόρυφα το SEO! Αναβαθμίστε την online παρουσία σας και αναδείξτε τα προϊόντα σας με το δωρεάν shop του Google Business.
Επωφεληθείτε από την ισχυρή πλατφόρμα και φέρτε τα προϊόντα σας στο επόμενο επίπεδο!!
Απο τα πιό πολύτιμα όπλα για το SEO να δημιουργηθούν προϊόντα που θα
έχουν links με κατεύθυνση το e-shop.
Το Google My Business λειτουργεί συμπληρωματικά με την υπάρχουσα
ιστοσελίδα σας/e-shop, δίνοντας στην επιχείρησή σας δημόσια ταυτότητα και
παρουσία στα προϊόντα Google.Σύμφωνα με την Google, οι επιχειρήσεις που
προβάλουν προϊόντα έχουν 70% περισσότερες πιθανότητες να
προσελκύσουν επισκέπτες από τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Οφέλη από τη χρήση του Google Business:
Α. Βελτιώνουν το SEO
Β. Αύξηση της επισκεψιμότητας & των πωλήσεων
Γ. Ενίσχυση του εταιρικού προφίλ
Δ. Προβολή των προϊόντων στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google
στη # 1 μηχανή αναζήτησης στον κόσμο
Ε. Micro-moment. H άμεση χρονική στιγμή (πρώτη ματιά) που ένας
καταναλωτής πρέπει να γνωρίζει τα προϊόντα για να πάει σε ένα κατάστημα.
11. Θεματικοί κατάλογοι προϊόντων – pdf
Δημιουργήστε επαγγελματικούς στοχευμένους θεματικούς ψηφιακούς καταλόγους προϊόντων και αυξήστε τις πωλήσεις! Το κοινό σας θα περιηγηθεί στον ψηφιακό σας κατάλογο σε υπολογιστή, σε κινητό τηλέφωνο και tablet.
Οι θεματικοί κατάλογοι προϊόντων είναι ένα ιπανίσχυρο εργαλείο μάρκετινγκ. Είναι μέρος της εικόνας τη επιχείρησης και κάτι που μπορούν να μελετήσουν και να επεξεργαστούν με την ησυχία τους οι πελάτες σας.
Σας επιτρέπει να είστε πιο λεπτομερείς σε αυτά που προσφέρετε και να αναλύσετε τα πλεονεκτήματα της δική σας υπεροχής. Οι θεματικοί κατάλογοι είναι ένα μέσο παρουσίασης των προϊόντων της επιχείρησης σας, στον καταναλωτή.
Όμορφα σχεδιασμένοι, καλόγουστοι με επαγγελματικά μελετημένο σχεδιασμό κατάλογοι, που θα έχουν σαφές ταξινομημένο περιεχόμενο, παρουσιάζοντας τη πληροφορία διαρθρωτικά θα βοηθήσει τον καταναλωτή στην επιλογή προϊόντων.
Κέρδος ψηφιακού καταλόγου:
Α. Δεν υπάρχει κόστος τυπογράφου
Β. Οι πελάτες σας θα μπορούν να το μελετήσουν παντού και όποτε θέλουν στον υπολογιστή, στο κινητό και στο tablet.
12. Skroutz
Α. Νέα προϊόντα – Δημιουργία προϊόντων (περιγραφές, τιμές, κατηγορίες, barcode, φωτογραφίες κλπ
Β. Αλλαγές τιμών
Γ. Κατέβασμα & ανέβασμα προϊόντων
Δ. Παραγγελίες: Ενημέρωση για απόθεμα, αποδοχή παραγγελίας & αποστολή
e-mail με την παραγγελία & το voucher
13. Δημιουργία online τιμοκατάλογου με QR code
Web Hosting – Φιλοξενία ιστοσελίδας/eshop
Παρέχεται φιλοξενία ιστοσελίδων (web hosting), που συνδυάζει ποιότητα, ταχύτητα και αξιοπιστία. Η ιστοσελίδα σας θα βρίσκεται σε τελευταίας τεχνολογίας server. Η παροχή της υπηρεσίας μας web hosting είναι ζωτικής σημασίας για την προσβασιμότητα και την απόδοση της ιστοσελίδας σας. Ετσι θα εξασφαλίσετε ότι θα λειτουργεί ομαλά και θα είναι προσβάσιμη από τους χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Συντήρηση ιστοσελίδας/eshop
Η συντήρηση ιστοσελίδας περιλαμβάνει:
• Αναβάθμιση Συστήματος
• Έλεγχος Ασφάλειας Ιστοσελίδας WordPress
• Αναβαθμίσεις πυρήνα WordPress + plugins + templates
• Έλεγχο σωστής λειτουργίας WordPress
• Έλεγχο όλων των Plugin, ένα-ένα και όπου χρειαστεί αφαίρεση ή
αντικατάσταση με καλύτερο
• Έλεγχος για ιούς και καθαρισμός τους
• Έλεγχος Φόρμας Επικοινωνίας
• Αντίγραφα Ασφαλείας
Internet Marketing:
1. SEO Marketing.
Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης για υψηλότερη ορατότητα.
Η εργασία στο SEO απαιτεί την εφαρμογή στρατηγικών βελτίωσης της ιστοσελίδας προκειμένου να αυξηθεί η ορατότητά της στις μηχανές αναζήτησης. Οι SEO ειδικοί ασχολούνται με την ανάλυση των αλγορίθμων αναζήτησης, την έρευνα λέξεων-κλειδιών, τη βελτίωση του περιεχομένου και την προώθηση της ιστοσελίδας μέσω link building. Η εργασία στο SEO απαιτεί τεχνικές γνώσεις, δημιουργικότητα και συνεχή ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
2. Στρατηγικό πλάνο προώθησης
Ανάλυση και καθορισμός στρατηγικής προώθησης για την επίτευξη στόχων.
3. Ανάλυση ανταγωνισμού και δημιουργία social media στρατηγικής.
Κατανόηση του ανταγωνισμού και δημιουργία στρατηγικής για κοινωνικά δίκτυα.
4. Keywords
Έρευνα και επιλογή κλειδιών για αποτελεσματική αναζήτηση.
5. Blogs
Δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου μέσω blog για ενίσχυση της online παρουσίας.
6. Διαφήμιση Google Ads
Καμπάνιες διαφημίσεων στην πλατφόρμα Google για άμεσα αποτελέσματα.
7. Διαφήμιση YouTube
Διαφημίσεις στην πλατφόρμα YouTube για ευρύτερο κοινό.
8. Social Media Marketing
Συνολική διαχείριση και προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων.
9. Direct Marketing (Email & SMS)
Αποτελεσματικές καμπάνιες διαφήμισης μέσω email και SMS.
10. Up-Selling & Cross-Selling – Αύξηση πωλήσεων.
Cross Sell
Είναι η πρακτική πώλησης επιπλέον προϊόντων σε υφιστάμενους πελάτες
Up Sell
Είναι η πρακτική πώλησης ακριβότερων προϊόντων σε υφιστάμενους πελάτες
Εργασία:
Εύρεση και τοποθέτηση των κωδικών των προϊόντων σε κάθε προϊόν και στις 2 κατηγορίες