fbpx

Το eshop είναι ένα πλήρες κατάστημα που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό πέρα απο τα όρια ενός φυσικού καταστήματος. Έχει διαδικτυακή παρουσία 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.
Οπότε το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να έχει τεράστια προσοχή και συνεχής ενασχόληση.
Όπως ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί τη συνεχή παρουσία σας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Η διαχείριση ενός eshop και internet marketing είναι μια δύσκολη και πολύωρη διαδικασία, με συνεχής απασχόληση σε όλους τους τομείς όπως δημιουργία προϊόντων, banners, αλλαγές τιμών, επικοινωνία chats, προσφορές, newsletters, posts στα social media και πολλά άλλα.

Ενδεικτικά κάποιες απο τις καθημερινές εργασίες για την λειτουργία ενός e-shop:
– Δημιουργία καρτέλας προϊόντος
– Καταγραφή της καρτέλας του προϊόντος όπως κωδικός, περιγραφή, κατηγορίες, τιμές (εκποίησης, χονδρικής, λιανικής, εκπτωτικές, weekly, weekend), φωτογραφίες, διάφορα χαρακτηριστικά κλπ
– Δημιουργία περιγραφών σύμφωνα με τους σωστούς κανόνες και λέξεις κλειδιά για το SEO

– Φωτογράφιση προϊόντων, ψηφιακή επεξεργασία τους και ανέβασμα στην καρτέλα προϊόντων
– Δημιουργία κατηγοριών και υποκατηγοριών
– Δημιουργία νέων σελίδων μέσα στο e-shop
– Δημιουργία stock και εκθεσιακών προϊόντων
– Διαχείριση παραγγελιών χονδρικής και λιανικής
– Διαχείριση πελατών
– Καταγραφή mailing list για στοχευμένα Newsletter
– Συχνές αλλαγές στα banners, στις φωτογραφίες και στα γραφιστικά της Αρχικής σελίδας για ανανέωση του e-shop
– Καθημερινός έλεγχος διαθεσιμότητας για κλείσιμο κωδικών και ελλέιψεις προϊόντων για ενημέρωση και αγορά
– Ενημερώσεις στα ΝΕΑ για διάφορα θέματα όπως και για διαγωνισμούς στο facebook
– Δημιουργία εγγράφων (καταλόγοι, ενημερωτικά, διαφημιστικά κλπ) σε μια σελίδα ώς βιβλιοθήκη ή άρθρα μέσα στο e-shop ως pdf αρχεία για download απο τους πελάτες
– Δημιουργία καθημερινών, εβδομαδιαίων και Σαββατοκύριακων προσφορών, Black Friday κλπ
– Συνεχής έλεγχος για την ομαλή λειτουργία του e-shop
– Δημιουργία και αποστολή newsletters
– Δημιουργία posts και stories στα social media

Λόγοι συνεργασίας:
– Το φυσικό σας κατάστημα δεν σας επιτρέπει να ασχολείστε όπως χρειάζεται σε καθημερινή βάση με το eshop.
– Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας δεν σας επιτρέπουν να αφιερώσετε τον απαιτούμενο χρόνο στη διαχείριση του eshop και του internet marketing
– Οι γνώσεις σας σε θέματα Back End του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν επαρκούν
– Οι απαιτήσεις διαχείρισης των social media είναι για εσάς περίπλοκες εάν δε διαθέτετε τις απαιτούμενες γνώσεις
– Αρκετά χαμηλότερο εργασιακό κόστος σε σχέση με αυτό του υπαλλήλου